Posljednje gledano: 0 Proizvoda
  • 091 955 06 97 (pon-pet: 8.00-16.00)

Industrija pića (vina, piva, žestoka pića, ulja,...)

Oznake za industriju pića bitan su dio pakiranja proizvoda jer pružaju informacije o proizvodu, sigurnosna upozorenja, sastojke i datume isteka.

Prikazujem 1 do 1 (od 1 proizvoda)
Etikete-za-vina-piva-pijace.jpg
Etikete-za-vina-piva-pijace.jpg
Etikete za piće vrlo su važan dio marketinga jer privlače pažnju potrošača i prenose informacije o proizvodu.

Također su važni za poštivanje propisa i osiguranje sigurnosti i kvalitete pića, stoga je ključno da se proizvođači i distributeri pridržavaju tih propisa, jer je označavanje i označavanje vrlo važno za sigurnost potrošača.

Oznake za industriju pića bitan su dio pakiranja proizvoda jer pružaju informacije o proizvodu, sigurnosna upozorenja, sastojke i datume isteka.

Osnovni podaci na etiketi za uporabu u industriji pića su naziv proizvoda, marka proizvođača, naziv i vrsta pića (pivo, vino, sok, mineralna voda...), količina i volumen (obično u litrama ili mililitrima), postotak alkohola u piću, datum do kada se piće preporučuje za konzumaciju (važno za lakokvarljiva pića poput svježe cijeđenih sokova).
Među važnim informacijama koje se ne smiju izostaviti su oznaka zemljopisnog podrijetla, popis svih sastojaka koji se nalaze u piću, uključujući konzervanse, šećer i druge aditive, oznake koje označavaju posebna svojstva pića (primjerice "bezalkoholno", "bez kofeina", "bez šećera" ili "organsko."), upozorenja o sadržaju alergena, kofeina ili drugih sastojaka koji mogu izazvati reakcije, upozorenja o alkoholu i odgovornoj konzumaciji alkohol, oznake koje potvrđuju kvalitetu, organsku proizvodnju ili druge certifikate, slike, ilustracije i elementi dizajna koji povećavaju atraktivnost pakiranja i brendiranja, sljedive oznake poput QR kodova ili barkodova koji potrošačima omogućuju pristup dodatnim informacijama o proizvodu...

Ispravno označavanje i označavanje u industriji pića također gradi povjerenje potrošača u robnu marku, stoga se pobrinite da su sve informacije na etiketi točne, nedvosmislene i jasno vidljive te da potrošača ne dovode u zabludu.
Oznake su ključni alat za učinkovito upravljanje proizvodima i procesima u raznim industrijama i koriste se u različite svrhe kao što su identifikacija proizvoda, označavanje, praćenje proizvoda i materijala, informacije, promocija...

Oznake igraju važnu ulogu u komuniciranju informacija o proizvodu i izgradnji povjerenja potrošača u robnu marku te su bitan dio pakiranja proizvoda, pružaju informacije o proizvodu, sigurnosna upozorenja, sastojke proizvoda, rukovanje proizvodom, rok valjanosti...

Ispravno označavanje i etiketiranje je ključno za sigurnost potrošača, regulativu i marketing proizvoda, stoga je ključno da se proizvođači i distributeri pridržavaju ovih propisa kako bi se osigurala sigurnost potrošača i usklađenost sa zakonima.

Odaberite proizvod i nastavite s online narudžbom!