Posljednje gledano: 0 Proizvoda
  • 091 955 06 97 (pon-pet: 8.00-16.00)

Tiskani materijali (podloge, zahvalnice, blokovi...)

Praktični tiskani proizvodi koji će zasigurno oduševiti Vaše goste!

Neizostavan dio uspješne promocije i profesionalne prezentacije u ugostiteljstvu!

Tiskani proizvodi neizostavan su dio uspješne promocije i profesionalne prezentacije u ugostiteljstvu. Od jelovnika i cjenika do promotivnih materijala i poslovnih publikacija, uz pomoć kojih ćete svakako pridonijeti pozitivnom iskustvu gosta, povećanju prodaje i jačanju brenda.



Promišljenim dizajnom i izvrsnim tiskom možete kreirati tiskane proizvode koji će se istaknuti i pridonijeti uspjehu vašeg ugostiteljskog objekta! Estetski oblikovani tiskani proizvodi doprinose ukupnom ambijentu i doživljaju gosta.

U online tiskari Demago Print imamo širok izbor tiskanih proizvoda za ugostitelje. U našoj ponudi moći ćete odabrati tisak stolnih podmetača za čaše koji su praktično i dekorativno rješenje za zaštitu vašeg stola od mrlja, tisak podmetača ili podmetača kojima možete razveseliti i okupirati svoje najmlađe goste, npr. uz bojanku ili križaljku. Zasigurno postoji još mnogo kreativnih opcija za mlađe generacije, stoga razmislite i iskoristite print podmetača koji su također odličan ukras na stolu.

Tiskanjem zahvalnica svojim gostima dajete do znanja da ih cijenite i da ste im zahvalni što su odabrali baš vaš hotel, a svoje gostoprimstvo možete na jednostavan način izraziti kada odu ili ih možete poslati poštom nakon što odu. Hotelske zahvalnice ne samo da poboljšavaju cjelokupno iskustvo gostiju, već i grade dugoročne odnose i lojalnost. Tiskamo ih na visokokvalitetnim dizajnerskim papirima kojima ističete prestiž svog hotela i potičete goste na ponovni dolazak.

Hotelske kartice dobrodošlice mali su, ali važan detalj u ugostiteljstvu koji može ostaviti veliki dojam na goste. Koriste se za pružanje osobnog pozdrava, predstavljanje ključnih informacija o hotelu i pružanje osjećaja dobrodošlice koji može pridonijeti boljem općem iskustvu gosta.
Hotelske kartice dobrodošlice nisu samo praktičan alat, već i prilika za izgradnju odnosa s gostima i poticanje da iskoriste sve što hotel nudi. Dobro dizajnirane kartice mogu povećati zadovoljstvo gostiju i potaknuti veću odanost vašem brendu.

Hotelski blokovi za pisanje ključni su elementi opremanja hotelskih soba koji ne samo da dodaju funkcionalnost i udobnost boravku gosta, već služe i kao suptilan marketinški alat za hotel. Ovi se blokovi obično stavljaju na stolove u sobama, u konferencijskim sobama ili na recepciji i često se koriste za bilješke ili kao uspomena na boravak u hotelu.

Hotelske razglednice prekrasan su način da se gostima omogući da podijele svoje iskustvo s drugima ili da sačuvaju uspomenu na svoj boravak. Ove razglednice također mogu djelovati kao učinkovit marketinški alat za promicanje usmene predaje i zadržavanje hotela u mislima bivših gostiju. Dobro dizajnirane razglednice (slike soba, eksterijera hotela, restorana ili posebnih sadržaja kao što su spa ili bazen, kontakt informacije, promotivne poruke...) mogu pomoći gostima da podijele svoja iskustva i pozitivno utječu na imidž hotela.

Proces naručivanja je jednostavan i brz. Jednostavno odaberite jednu od kategorija i prijeđite na online izračun gdje ćete točno predvidjeti cijenu izrade personaliziranih tiskovina za ugostiteljstvo.