Posljednje gledano: 0 Proizvoda
  • 091 955 06 97 (pon-pet: 8.00-16.00)

Katalozi, časopisi, bilježnice (klamani uvez)

Tisak kataloga, časopisa, radnih bilježnica... Standardna, eko ili premium verzija po izboru. Jednostavno, brzo i pristupačno uvezivanje žicom.

Šivanje žicom (Saddle Stitching) jedna je od najčešćih metoda uvezivanja!

 

Šivanje žicom popularna je metoda za uvezivanje tiskanih listova u katalog, knjižicu ili časopis. Riječ je o pristupačnoj vrsti uvežavanja knjiga kod koje šivaćim strojem metalnom žicom spaja nekoliko listova te ih sa stražnje strane prošiva s dvije spajalice, presavija na pola i s prednje strane obrezuje na konačni format.

Šivanje žicom omogućuje uvezivanje publikacija obujma 8-80 stranica, odnosno 4-20 listova. Katalozi obujma 8-24 stranice u pravilu se tiskaju na tanjem papiru, no ako je broj stranica veći od 28, preporučujemo odabir deblje korice odn. poklopac, koji je općenito zaštićen plastičnom folijom. Ukupan broj stranica za ispis kataloga uvijek mora biti djeljiv sa 4 (16, 20, 24, 28 stranica...)!

Priprema kataloga za tisak koji će biti prošiven žicom zahtijeva pažljivo planiranje i pripremu kako bi gotov proizvod izgledao profesionalno i bio funkcionalan. Svaki korak u procesu dizajna kataloga zahtijeva pažnju na detalje i strateško razmišljanje. Kako biste odredili svrhu i ciljanu publiku, dobro razmislite što želite postići tiskanjem kataloga.

Temeljitim planiranjem i kvalitetnom provedbom možete izraditi učinkovit i atraktivan katalog koji će postići željene ciljeve, stoga prvo prikupite sve potrebne podatke koje želite uvrstiti u katalog (jasan i točan opis proizvoda, cijene proizvoda, visoke rezolucije fotografije, kontakt podaci,...).
Ovisno o količini fotografija i tekstova koje želite istaknuti, odlučite se za konačni format kataloga (A4 ili A5) te poziciju kataloga koja može biti portretna ili pejzažna. Odaberite odgovarajući grafički softver (predlažemo Adobe InDesign) koji će vam olakšati dizajn i izgled kataloga.

Na temelju svih podataka izradite osnovni dizajn stranice, uključujući mrežu za postavljanje elemenata na stranice, odredite stil i veličinu fonta, sheme boja i ostale elemente dizajna koji će se koristiti u katalogu. Razmislite o uključivanju odjeljaka, tablice sadržaja i drugih navigacijskih pomagala i organizirajte svoj sadržaj na logičan i vizualno privlačan način.

Nakon izrade kataloga slijedi tisak kataloga. Prije svega, potrebno je odlučiti se za izbor papira, koji može biti premazan, nepremazan ili možda 100% recikliran. Svi radovi dostupni su u različitim gramaturama, a odabir ovisi o broju stranica. Ovdje vrijedi pravilo da biramo tanji papir što je veći broj stranica.

Istaknimo i mogućnost izbora ukrašavanja naslovnice kataloga. Možete odabrati otisak reljefnim prozirnim lakom (3D UV Spot) ili otisak metalizirane folije u zlatnoj ili srebrnoj boji. 3D efekti ne samo da izgledaju dobro, već i poboljšavaju osjećaj dodira, što može povećati interakciju s proizvodom. To je posebno važno u segmentu luksuznih proizvoda.